3. märts 2010

EMP & TLÜ esitlevad:

Eesti Muusika Päevad ja Tallinna Ülikooli Kunstide Instituudi Muusika osakond:

MUUSIKAKRIITIKA LUUBI ALL
22.–23.märts 2010 kell 13–16 Kanuti Gildi SAAL

Eesti muusika päevade raames uuritakse, miks on muusikakriitika ühiskondlik roll hääbumas. Elame küll helidest läbiimbunud multikultuurses maailmas, kuid muusikakriitika kandepind aina taandub. Meedia muutumismängud puudutavad oluliselt tervet kultuurivaldkonda.
Kas muusikakriitika koht ongi ajakirjanduse kõige kaugemas servas või oleks teda kuidagi võimalik nihutada rohkem tähelepanu keskmesse? Milline on Eestis täna muusikakriitika nägu või näod? Milline roll võiks muusikakriitikal olla kümne aasta pärast? Miks muusikakriitika eri muusikastiilide puhul lahkneb ning millised on pluralistliku muusikamaailma ja seega ka muusikakriitika universaalsed ühisosad?
Vaatenurki nendele küsimustele on palju. Sellest kõigest kõnelevad inimesed, kes erineval moel muusika ja muusikakriitikaga seotud ning kellele muusika ja selle kajastamine on oluline.

NB! Täpse ajakava ja info Eesti muusika päevade kohta leiad Eesti Heliloojate Liidu koduleheküljelt www.helilooja.ee

Muusikakriitika luubi all Idee ja eestvedajad: Gerhard Lock, Mari-Liis Rebane, Maria Mölder
Toetajad: Eesti Muusika Päevad, Eesti Heliloojate Liit, Kanuti Gildi SAAL, Tallinna Ülikooli Kunstide Instituudi Muusika osakond, BeST, Tallinna Spordi- ja Noorsooamet, ERR Klassikaraadio
www.saal.ee, www.tlu.ee/muusika, www.helilooja.ee/emp

Tasuta sissepääs / free entrance


Music Criticism in Focus
Under Estonian Music Days it will be explored why the social role of music criticism is fading. We live in a multicultural world full of sounds but the influence of music criticism is constantly retrograding. The metamorphosis games of media concern the whole cultural sphere.
Is the right place for music criticism really at the most distant edge of journalism or could it somehow be transferred in direction of the center of attention? What does the face or the faces of music criticism in Estonia look like? What could be the role of music criticism in ten years? Why is the music criticism distinguished in case of different music styles and what are the common universals of both pluralist music world and criticism?
There are plenty ways of looking at those things. These questions are discussed by people who are in a different way related to music and music criticism, who find music and its reflection important.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar